اخیراً برای رفتن یه یک مرکز تفریحی که از تأسیس آن بیش از یکسال میگذرد به اینترنت سری زدم تا آدرس دقیق را پیدا کنم. گوگلمپ مکانی را در یک سو و سایتهای ایرانی محلی با فاصله زیاد از گوگلمپ را در سویی دیگر نشان میدادند. جالب اینکه وقتی به آنجا رسیدم متوجه شدم که در هیچکدام واقع نبوده است و مرکز مورد نظر جای دیگری است. آن مجموعه تفریحی یا سایت نداشت و یا در وضعیت مناسب SEO نبود و یا ... و این در حالی است که فقط با حضور مشتری در محل فروش نهایی میشد.
🎯 میدانم که میدانید و صرفاً جهت توجهی دوباره باید بگویم شاید بهتر است همزمان که درگیر راه اندازی یک کسب و کار یا تولید محصول و خدمات هستیم و به تبلیغات گسترده میپردازیم، به موضوع دستیابی راحت مشتریان نیز بیشتر توجه کنیم و دائما این موضوع را کنترل و مانیتور نماییم.